decembrie 27, 2010

La sfarsit de an..



Uite cum a trecut timpul, si-a trecut un an, iar noi suntem tot aici. A fost un an plin de aventuri si lucruri noi, atat pentru noi, cat si pentru voi. Un an plin de surprize pe care le-am pregatit prin munca si pasiune pentru creativitate, atat in fotografie, cat si in restul artelor vizuale, in special benzile desenate.

Am inceput promovarea fotografiei creative odata cu punerea in practica a primei actiuni marca "Banda Foto", si anume: "Vanatoarea de Fotografii" - instigarea la creativitate. Dragii nostri participanti au inviat prima "Vanatoare de Fotografii" din 17 iulie 2010. Pe unii dintre ei i-am regasit si la editia a doua din 2 octombrie 2010, ce a avut ca tema "Lightpainting-ul", pe altii i-am cunoscut acolo. Oricum, am ramas prieteni, si pastram legatura si in spatiul virtual prin intermediul contului nostru de Facebook cat si a seriei "Mini-Concursuri" organizata de Dan.

Cu prilejul Vanatorii am avut ocazia de a afla un lucru important. Dupa cum spunea Alina, daca un proiect este fain, oamenii il vor place. Si ni s-a confirmat acest lucru cu cei aproximativ 80 de participanti prezenti la cele doua "Vanatori" si cu prietenii pe care ni i-am facut pana acum. Aici ii mentionam pe cei de la Pepsi, care ne-a ajutat sa ne hidratam pe timp de vara, atunci cand am colindat prin tot Bucurestiul sau seara, atunci cand am desenat cu lumina. De asemenea, Diverta ne-a ajutat prin oferirea de premii castigatorilor, impreuna cu cei de la USBMania.Ro, F64, DoR, National Geographic. Acesti dragi prieteni ne-au sprijinit si in timpul altor activitati cum ar fi "Workshopul de Stop-Motion" si Mini-Concursurile noastre. Am facut si un pas inainte spre promovarea fotografilor romani care ni se par creativi si interesanti, prin "feature"-urile pe care le-am oferit pana acum pe blogul nostru.

Insa cel mai mare proiect care a luat fiinta prin creativitatea noastra este crearea primei emisiuni romanesti de "tips & tricks" de fotografie, prezenta pe canalul media Youtube.com. In cadrul emisiunii "Minute de Fotografie" se dezbat diverse teme, de la fotografia de portret la cea alb-negru sau eveniment. In plus, puteti afla mai multe informatii despre fotografie direct de la cei mai cunoscuti fotografi romani sau de la cei aflati la inceput de cariera. Totul, in fiecare marti, pe canalul Banda Foto!

Toate acestea ar fi trecut neobservate fara ajutorul partenerilor nostri media care ne-au sustinut pe toata perioada promovarii evenimentelor noastre si care au fost alaturi de noi in acest an: Lume Buna, Metropotam, EvenimenteStudentesti.ro, Teen Press, Am Doar 18 Ani, Romanian PaperGirl, HipMag, ComunitateFoto.ro, Digital Print&Sign.

Le multumim inca odata tuturor celor care au fost alaturi de echipa Banda Foto si nu in ultimul rand participantilor, pentru ca munca noastra isi culege roadele odata cu punerea in practica a creativitatii fotografice.

Evident, nu ne oprim aici. Vom continua sa facem lucruri interesante si anul care vine, asa ca va invitam sa luati parte la surprizele creative pe care le pregatim pentru voi si in 2011, pentru a sustine fotografia si creativitatea.

Sarbatori Fericite si Un An Nou Fericit!
Echipa Banda Foto

Niciun comentariu: