decembrie 28, 2010

Impresii despre trecut


Odata cu demararea acestui concurs am cunoscut multi fotografi unii incepatori, altii cunoscatori in arta fotografiei, insa toti foarte talentati. Pentru ca am ajuns la sfarsit de an si am incheiat concursul cu numarul 10 am zis sa punem niste numere pe hartie sa vedem cum a fost. Daca v-a placut, daca va place, ce a fost bine, ce a fost rau si cum continuam aceasta serie a mini-concursurilor BandaFoto.

Asadar, dupa cum ziceam, au fost 10 concursuri deci avem 10 castigatori. Am oferit 8 premii, ii asteptam in continuare pe cei 2 care nu au intrat in posesia premiului sa ne contacteze fie cand se intorc in tara fie cand isi mai elibereaza progamul.

Am avut inimioare, musafiri dragalasi, nori pufosi, arta urbana, desktop, lumini si umbre, statui, cafeaua de dimineata, peisaje, stropi de ploaie si vom mai avea multe multe alte teme de concurs, spunem noi tot mai creative.

Am oferit comixuri, aparate foto subacvatice, prajiturele, pinehole Banda Foto, tricouri Banda Foto, reviste DoR, National Geographic, FotoClass, Punctum, dar si carti de fotografie precum DSLR photography sau Secretele fotografiei digitale pentru incepatori.

Ii felicitam pe Belghin, Matei, Alexandru, Marius, Mihnea, Mircea, Raluca, Florin, Loredana, Andrei si pe toti cei care au realizat fotografii senzationale si ne-au incantat cu creativitatea lor. Multumim tuturor participantilor pentru cele peste 80 de inscrieri.

De asemenea le multumim si tuturor sponsorilor pentru oferirea acestor premii si partenerilor pentru mediatizarea acestui concurs de arta si creativitate fotografica.


Niciun comentariu: