octombrie 31, 2010

Plimbare cu Micul Paris

Ieri am fost la plimbare cu cei de la Micul Paris si o mica ceata de pasionati de plimbari urbane (si noi printre ei, bineinteles). Ne-am intalnit in fata noului Cocoru Magazin de Lux si am mers pe stradute legendare (legendare din cauza legendelor, bineinteles, dar si a faptului ca multi romani au scris de pe, sau cat stateau intr-o casa aflata pe ele).
Printre cele mai faimoase s-a aflat strada Mantuleasa, pe care se afla casa lui Mircea Eliade. Noua ne-a placut mult de tot strada.
Ca un rezumat, ne-am intalnit, vremea a fost buna, noi ne-am distrat si am vazut/fotografiat o groaza de lucruri faine.
Noi mai mergem. Partea cea mai draguta este ca incep sa se lege niste noi prietenii, niste legaturi intre cei care participa la iesirile gandite de cei de la Micul Paris :)

P.S.: Puteti sa gasiti mai multe detalii pe Facebook-ul celor de la Micul Paris

Niciun comentariu: