octombrie 20, 2010

Cookies, marca Banda Foto

După cum știți, la fiecare „Vânătoare de Fotografii”, am dat participanților câteva cookies (fursecuri) care să îi ajute să reziste la traseul pregătit de noi. Astăzi am decis să vă arătăm câteva fotografii de ultima oară când am gătit cookies (înainte de cea mai recentă Vânătoare). Sperăm să vă placă.

Dacă vă plac, publicăm și rețeta.

Iată cum arăta aluatul pentru cookies-urile negre (le veți regăsi mai jos):



Prima serie de cookies albe, a trebuit să le încercăm pentru a vedea cât de coapte sunt:



Erau bune, așa că le-am scos din cuptor și le-am declarat „făcute”:



Între timp s-au „făcut” și cele negre, așa că le-am scos și pe ele din cuptor (ele ne-au plăcut cel mai mult):



Am încercat să le împachetăm alternativ, una albă, una neagră. Aici sunt pachețelele înainte de a ajunge la „Vânătoarea de Fotografii” din seara aceea, pregătite pentru fiecare participant:



Probabil vă întrebați de ce facem noi cookies-urile, de ce nu le cumpărăm? Credem că atunci când facem ceva noi, toți împreună, ne ajută nu doar să relaționăm în echipă mai bine, dar atunci când vor ajunge la participanți cookies-urile sunt proaspete, chiar dacă este rece afară, cum a fost cazul la această „Vânătoare”. Vom reveni în viitor dacă vă plac pentru a vă prezenta aromele pe care le-am încercat cu succes până acum.

Niciun comentariu: