octombrie 09, 2010

A doua Vânătoare de Fotografii - Concluzii

Am început ziua întâlnindu-ne cu Ioana, care a câștigat o duzină de cookies la un mic concurs pe care l-am organizat noi pe Facebook.

From Before and After v2


Apoi ne-am strâns cu toții în Parcul Izvor pentru a ne aștepta participanții...Care nu au întârziat să apară

From Before and After v2


From Before and After v2


Și să apară...

From Before and After v2


From Before and After v2


I-am împărțit în echipe și le-am înmânat broșuri și jucărele pentru a-i ajuta la lightpainting.

From Before and After v2


From Before and After v2


În timp ce le înmânam instrucțiunile unii dintre participanți au decis să își compare aparatura

From Before and After v2


La începutul „Vânătorii de Fotografii” participanții noștri au beneficiat de o surpriză pregătită de prietenii noștri de la ArtFusion, care au venit cu poi-uri cu LED-uri și ne-au uminit cu abilitățile lor :) Încă nu am reușit să downloadăm fotografiile noastre cu ele, așa că am împrumutat una de la Titel Dragomir de pe Facebook.



Apoi i-am lăsat pe concurenți cu creativitatea lor să descopere pictura cu lumină în București, noaptea, iar noi ne-am îndreptat către terasa „La Fotografi”, care a găzduit finalul acestei ediții a Vânătorii de Fotografii.

După 2 ore participanții au început să apară:

From Before and After v2


From Before and After v2


În timp ce veneau noi am downloadat pozele

From Before and After v2


Iar după ce a venit toată lumea ne-am pus pe jurizat, lăsându-i pe participanți să socializeze între ei.

From Before and After v2


From Before and After v2


Și am ales fotografiile câștigătoare. Trebuie să vă spunem că ne-au plăcut foarte mult rezultatele acestei „Vânători”, în care participanții au creat, cu lumină, desene digitale în lumea reală.

Premiul 3 a revenit echipei 7:



Premiul 2 a revenit echipei 3:



Iar premiul 1 a revenit echipei 10:



Am avut și reprezentanță media prin 2 reporteri de la amdoar18ani.ro care, sperăm noi, s-au distrat la fel de mult ca noi.

Pentru premii am dori să mulțumim mult prietenilor de la F64, Diverta, Revista National Geographic si Decât o Revistă fără de care nu am fi reușit atât de multe.

Am acordat și un premiu special sub forma unui atelier foto la F64, unui membru al echipei 11 (decizia a rămas lor asupra cui va primi workshopul), pentru că ne-a impresionat foarte mult fotografia aceasta:

From v2 Echipa 11


Vă mulțumim mult pentru participare și pentru sprijinul acordat, tuturor, și participanților, și sponsorilor și partenerilor media și celor de la ArtFusion și La Fotografi, tuturor! Vă așteptăm și la următoarele ediții!

P.S.: Zilele ce urmează vom posta și linkurile către albumele tuturor echipelor alături de fotografia care ne-a plăcut cel mai mult, deci fiți pe fază.

Niciun comentariu: