iulie 26, 2010

Câștigătorii primei Vânători de Fotografii!

După cum sperăm că ați citit până acum, pe 17 iulie 2010 a avut loc prima Vânătoare de Fotografii organizată de noi, Banda Foto. Am avut și 3 echipe câștigătoare iar în continuarea postului le vom publica realizarile. Dar, înainte să vă arătăm tuturor seturile câștigătoare, vom prezenta, dupa rugamintea unor participanti la Vânătoare, „regulile” după care am „judecat” fotografiile.

În primul rând trebuie să înțelegeți că nu am judecat după corectitudinea tehnică, ci după ideea fotografiilor, după creativitatea din spatele lor. Sub slide-show-urile cu câștigătorii vom posta toate albumele participanților ca să fie totul cât mai transparent. Pe scurt, am căutat „the wow factor”, am căutat fotografiile care ne-au făcut să spunem „Nu am mai văzut așa ceva”. Am căutat privirea creativă, încercarea de a descoperi un nou unghi, o nouă abordare. Mulți ne întrebau dacă este corect că facem toată jurizarea pe loc, că dacă am face-o de acasă am reuși să fim mai obiectivi. Nu cred că este chiar așa pentru că, de exemplu, la o expoziție foto te duci, te uiți, pleci. Ai văzut să zicem 50 de fotografii, din care ți-au rămas în cap 3. Alea sunt fotografiile cu așa-numitul „wow-factor”, cele care îți rămân bătute în cap și pe care le vei ști și peste 2 ani, de exemplu.

Deci, am fost 5 persoane care am „jurizat” fotografiile. Iată echipele care au avut cele mai multe fotografii care ne-au rămas în cap.

P.S. înainte să postam pozele: TOATE echipele au avut fotografii interesante, toți participanții ar trebui să se considere câștigători prin simplul fapt că au cunoscut persoane noi sau au descoperit perspective noi. Asta e cea mai mare sansa! :)

Locul 1: Echipa 7


Locul 2: Echipa 6


Locul 3: Echipa 4


FELICITĂRI!

Câte o fotografie care ne-a impresionat de la fiecare echipă (împreună cu linkuri spre albumele lor):

From Echipa 1


From Echipa 2


From Echipa 3


From Echipa 5


From Echipa 8


From Echipa 9


From Echipa 10


From Echipa 11


From Echipa 12


From Echipa 13


From Echipa 14


Voi ce părere aveti?!

Niciun comentariu: