ianuarie 23, 2011

Vanatoarea de Fotografii, editia a 3a. Premierea

Bună seara, dragilor. Azi am fost in Legere, o cafenea foarte faina, pentru a da premii participanților la cea de-a treia Vanatoare de Fotografii, realizată împreună cu cei de la F64.

Fotografii participante au fost multe, la fel și echipele, 18 la număr, în cele 2 zile, deci vă dați seama că am avut dificultăți în a alege un câștigător.

Toate echipele au realizat fotografii interesante sub îndrumarea trainerului Cătălin Lăzăroiu și cu echipamentul genial din studioul F64, dar au fost câteva care au ieșit în evidență, dar nu fără complicații.

Nu am acordat premiul al 3lea, pentru că nu am putut departaja cele două echipe care se băteau pentru locul al doilea, așa că le-am oferit acel loc ambelor echipe.

Astfel, locul al 2lea a fost al echipelor 1 și 5 de duminică, iar primul loc a fost ocupat de echipa 10 de sâmbătă. Fotografiile lor au fost jurizate de către Banda Foto, un reprezentant al F64 și de Cătălin Lăzăroiu, căutând creativitatea din spatele lor, în acord cu sloganul nostru, „instigă la creativitate”.

De asemenea, a existat un premiu special pe care i l-am acordat lui Alexandru Roșu, pentru că a dat dovadă de ingeniozitate și idei multe și faine.

Premiile ne-au fost oferite de pretenii noștri de la F64, Decât o Revistă, Diverta și Revista National Geographic, dar noi sperăm, cel mai mult, că toată lumea s-a distrat, a învățat câte ceva și a devenit un pic mai creativă :)

Fotografiile câștigătoare împreună cu concluziile vor apărea până joi într-un filmuleț de final de Vânătoare, pe contul nostru de Youtube, http//:www.youtube.com/bandafoto

Niciun comentariu: